کانکس چیست؟

کانکس بـه اتاقهای از پیش ساخته ای گفته می شود که برای اقامت انجام کار در انواع شرایط آب و هوایی مکانهای جغرافیایی تولید و ساخته گردد.خانه پیش ساخته در مسائل مختلف ی از جمله کانکس ساندویچ پانل،کانکس مسکونی، کانکس کارگاهی، کانکس مخابراتی، کانکس دست دوم، کانکس ارزان، کانکس اداری، کانکس پانلی، کانکس ممتاز، کانکس رستوران، کانکس فروشگاهی، فروش کانکس سایدینگ، کانکس دفاتر فروش، کانکس سرویس بهداشتی، فروش کانکس پرتابل، کیوسک نگهبانی، کانکس جوشی و پیچ و مهره ای، کانکس عابر بانک، کانکس دو طبقه، کانکس کشاورزی، کانکس برجک نگهبانی، کانکس کلین روم، کانکس انباری، کانکس آموزشی و کانکس مدرسه، کانکس ویلایی، کانکس بازیافت و … با کاربری های گوناگون میباشد.



ساندویچ پانل ها در واقع  یک ساختار مرکب و سبک هستند که دارای سه لایه می باشند. این ساختار به ظاهر ساده که به علت چند لایه بودن، ساندویچ پانل نامیده می‌شود، ساندویچ پانل مزیت‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. یک ساختار ساندویچی، مقاومت بسیار بالاتری نسبت به تک‌تک اجزای خود داشته و از سبکی فوق‌العاده‌ای نیز برخودار است. همچنین به سرعت و سهولت می‌‌تواند در ساخت ‌و ساز مورد استفاده قرار گیرد. در این ساختار مدرن ساندویچ پانل، فوم عایق پلی اورتان یا پلی استایرن و یا ورقه های پشم سنگ با ویژگی های خاص فیزیکی مانند کلاس پایداری در برابر آتش و همچنین فشردگی (دانسیته) مشخص در بین دو لایه رویه و زیره قرار می گیرند و به دلیل چسبندگی بسیار خوب لایه عایق به لایه زیره و لایه رویه، این سه جزء ساندویچ پانل از یکدیگر جدا نشدنی بوده و بصورت یک شیء یکپارچه عمل می نمایند.



سایبان را به طور کلی می توان یک روکش ثانویه به حساب آورد که در قسمت بیرونی مغازه ها و روی بالکن ها و تراس ها و … نصب می شود. سایبان برقی نوعی از سایبان است که به طور کاملا الکترونیکی کار می کند و علاوه بر داشتن امکانات سایبان، زیبایی و راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان می آورد.

این محصول بسته به نوع کاربردش و مکانی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد، انواع متفاوتی دارد. در اینجا به معرفی انواع مختلف سایبان برقی می پردازیم:

انواع سایبان برقی
1-سایبان برقی مورد استفاده در سر درب انواع مغازه ها
2-سایبان برقی مورد استفاده در ویلا و کنار استخر ها
3-سایبان برقی مورد استفاده جهت پارکینگ
4-سایبان برقی مورد استفاده جهت پنجره های محل مسکونی
5-سایبان برقی افقی و عمودی



سازه های پیش ساخته
درباره وبلاگ

به وب سایت سازه های پیش ساخته خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: