حفاظ ساختمان:به نظر شما مهمترین اولویت ساختمان سازان برای تامین امنیت برای دیوارهای خارجی چیست؟بالا بردن ارتفاع دیوار یا نصب دوربین های امنیتی؟هیچ کدام از انواع محافظت های ذکر شده نمیتواند مانند حفاظ شاخ گوزنی جلوی نفوذ سارقین و افرادی که قصد عبور از دیوار شما را دارند را بگیرد.

شرکت بزرگمهر

حفاظ



کانکس سیار مجهز به چرخ بوده و میتواند به رو یا پشت انواع اتومبیل ، کامیونت و … قابل حمل باشد. از کانکس سیار جهت بوفه ، نمایشگاه های فروش و یا بعنوان سرویس بهداشتی، انباری و یا هر نوع کاربری که مدنظر باشد میتوان استفاده کرد.

کانکس کانکس ساندویچ پانلی کانکس فلزی سنگین کانکس سرویس بهداشتی کانکس بازشو کانکس بحران



سایبان و باران گیر برای جلوگیری از نفوذ و وارد شدن بارش برف و باران  استفاده میشود که مشکلات حاصل از ریزش را برطرف می کند. از باران گیر و سایبان همچنین در مناطق آفتابی برای ممانعت از تابش آفتاب نیز استفاده می شود.



همان طور که می دانید هوای گرم از هوای سرد سبک تر است. بنابریان تمایل دارد که به سمت بالا یعنی سقف خانه برود. بنابراین اگر شما عایق سقف خود را به درستی انتخاب نکرده باشید میزان زیادی ار انرژی خود را از این طریق از دست می دهید. اما خبر خوب این است که عایق ساندویچ پانل ضریب عبور دهی حرارت در آن بسیار پایین است. بنابراین علاوه بر تمام مزایای دیگری که دارد بهترین کاری که می تواند برای شما انجام دهد این است که حرارت را انتقال ندهد.

 

ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل چیست؟ ساندویچ پانل سردخانه ای شرکت بزرگمهر



یکی دیگر از روش های معمول در ساخت کانکس اینگونه است که بجای استفاده از پانل های آماده ابتدا اسکلت فلزی کانکس ساخته شده و سپس از بیرون ورق های فولادی گالوانیزه شده که معمولا دارای پیش رنگ کوره ای نیز می باشند بر روی کانکس نصب و سپس از داخل عایق بندی بصورت دستی با پلی اورتان یا پشم سنگ و یا با ترکیبی از هر دو عایق بندی انجام و روی آن را با دیوار پوش های طرح قابل شستشو می پوشانند که در اصطلاح بهکانکس ورقی شهرت یافته است. 

 



بارانگیر ها بهترین و زیباترین پوشش برای پنجره و درب های ورودی می باشد که مزیت بزرگ بارانگیر ها در این است که با توجه به ورق پلی کربنات و ورق اکریلیک به کار رفته در آنها نورگیر ساختمان کم نمیشود



سایبان یک روکش ثانویه است که به قسمت خارجی دیواره‌های یک ساختمان متصل می‌شود. سایه‌بانمعمولاً از کرباس تشکیل شده‌است که با فیبر اکریلیک، رشتهٔ پلی‌استر یا پنبه بافته شده‌است و همچنین می‌تواند از لایه ای از وینیل (vinyl) که بر روی الیاف پلی‌استر قرار گرفته‌است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن، فولاد و احتمالاً چوب و مواد شفاف کشیده می‌شود، ساخته شده باشد

سایبان پارکینگ بارانگیر



این نوع کانکس ها کاربرد زیادی در بین انواع کانکس دارا میباشند. از آنجاییکه کانکس سیار متحرک بوده، بر مبنای نیاز می تواند تغییر کاربری یا مکان داده و به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.
کانکس سیار مجهز به چرخ بوده و میتواند به رو یا پشت انواع اتومبیل ، کامیونت و … قابل حمل باشد



گُل‌نَرده یا همان فارسی‌شدهٔ فِرفورژه به معنی تغییر حالت دادن و فر وار نمودن میله گرد یا چند ضلعی آهنی که قسمت نوک فلز به تدریج و با چکش باریک شده و در طی چند مرحله گرم کردن در کوره اهنگری به یک قطعه فر خورده زیبا جهت استفاده در کار های تزیینی تبدیل میشود .فرفورژه بیشتر در ترکیه انجام میشود و فرفورژه از دو قسمت فر + فورژه تشکیل شده که هر کدام معنی مجزای دارد



علیرغم سبکی فوق العاده ساندویچ پانل، ساندویچ پانل ها مقاومت فوق العاده ای را در برابر انواع فشارها و ضربه ها دارند. این ساندویچ پانل ها نیروی وارده را به خوبی جذب کرده و مقاومت بالاتری نسبت به چوب از خود نشان می دهند. این ویژگی ساندویچ پانل ها در ساخت دیواره ها و سقف های کاذب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 



یکی از جالب ترین کاربردهای این کانکس سیار، جهانگردی و سفر هست. شما میتونید به وسیله کانکس سیار در شهرها و کشورها سفر کنید و خیالتون از بابت محل اسکان راحت باشه.

همچنین این کانکس ها قابلیت تبدیل شدن به یک فروشگاه سیار رو دارن. حتی میتونید در کانکس آشپزی کنید یا فست فود آماده کنید و در مکان های مختلف اون رو بفروشید.



یکی از جالب ترین کاربردهای این کانکس سیار، جهانگردی و سفر هست. شما میتونید به وسیله کانکس سیار در شهرها و کشورها سفر کنید و خیالتون از بابت محل اسکان راحت باشه.

همچنین این کانکس ها قابلیت تبدیل شدن به یک فروشگاه سیار رو دارن. حتی میتونید در کانکس آشپزی کنید یا فست فود آماده کنید و در مکان های مختلف اون رو بفروشید.



امروزه به هر فضای بازی نگاه کنید وجود سایبان ها را خواهید دید.

سایبان ها به منظور آفتابگیری و مقاومت در برابر تابش افتاب و اشعه های مضر آن و همچنین این سایبان ها باعث جلوگیری از رطوبت باران و برف ، گرو خاک اضافی هوا و گرم شدن شدید ناحیه تحت پوشش خود به کار میروند.

باید اشاره کرد که تنوع رنگی سایبان ها باعث شده است که این سایبان ها کاربرد زیبایی شناختی نیز داشته باشد و با مکان و فضای انتخاب شده هماهنگی پیدا کند.



فرفورژه از فلز ساخته شده و عموما” به رنگ سیاه عرضه می شود و به نوعی میتوان گفت که کسب و کار تولید صنایع فرفورژه تلفیقی از هنر و صنعت است که در آن ظرافت و زیبایی هنر با تولید صنعتی تلفیق و محصولی بازار پسند تولید و به بازار عرضه می گردد.

تولید صنایع فرفورژه به صورت سرویس کامل نیز انجام می گیرد که در این صورت این محصولات ش

ست درب نفر رو و ماشین رو،باکس،فنس های رو دیواری،حفاظ پنجره ها،نرده های راه پله و تراس ها و درب ورودی آپارتمان در طرح های مختلف درون کارگاه های جوشکاری تولید می گردد و پس از اتمام مرحله رنگ و پتینه به مشتریان تحویل داده می شود.



شیشه بالکن از پنل هایی شیشه ای که حداقل یک متر طول دارند  در کنار یراق آلات مورد نیاز برای نگه داری پنل هایی شیشه ای و در دو نوع فریم لس و فریم دارد قابل نصب و استفاده می باشند شیشه های مورد استفاده در تراس شیشه ای نیز از دو نوع  شیشه لمینت و شیشه سکوریت می باشد

در نوع تراس شیشه ای  فریم لس از هیچ نوع اتصالی استفاده نمی شود شیشه بالکن فریم لس دید بسیار زیادی نسبت به سایر انواع بالکن شیشه ای دارد



کانکس چیست؟

کانکس بـه اتاقهای از پیش ساخته ای گفته می شود که برای اقامت انجام کار در انواع شرایط آب و هوایی مکانهای جغرافیایی تولید و ساخته گردد.خانه پیش ساخته در مسائل مختلف ی از جمله کانکس ساندویچ پانل،کانکس مسکونی، کانکس کارگاهی، کانکس مخابراتی، کانکس دست دوم، کانکس ارزان، کانکس اداری، کانکس پانلی، کانکس ممتاز، کانکس رستوران، کانکس فروشگاهی، فروش کانکس سایدینگ، کانکس دفاتر فروش، کانکس سرویس بهداشتی، فروش کانکس پرتابل، کیوسک نگهبانی، کانکس جوشی و پیچ و مهره ای، کانکس عابر بانک، کانکس دو طبقه، کانکس کشاورزی، کانکس برجک نگهبانی، کانکس کلین روم، کانکس انباری، کانکس آموزشی و کانکس مدرسه، کانکس ویلایی، کانکس بازیافت و … با کاربری های گوناگون میباشد.



ساندویچ پانل ها در واقع  یک ساختار مرکب و سبک هستند که دارای سه لایه می باشند. این ساختار به ظاهر ساده که به علت چند لایه بودن، ساندویچ پانل نامیده می‌شود، ساندویچ پانل مزیت‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. یک ساختار ساندویچی، مقاومت بسیار بالاتری نسبت به تک‌تک اجزای خود داشته و از سبکی فوق‌العاده‌ای نیز برخودار است. همچنین به سرعت و سهولت می‌‌تواند در ساخت ‌و ساز مورد استفاده قرار گیرد. در این ساختار مدرن ساندویچ پانل، فوم عایق پلی اورتان یا پلی استایرن و یا ورقه های پشم سنگ با ویژگی های خاص فیزیکی مانند کلاس پایداری در برابر آتش و همچنین فشردگی (دانسیته) مشخص در بین دو لایه رویه و زیره قرار می گیرند و به دلیل چسبندگی بسیار خوب لایه عایق به لایه زیره و لایه رویه، این سه جزء ساندویچ پانل از یکدیگر جدا نشدنی بوده و بصورت یک شیء یکپارچه عمل می نمایند.



سایبان را به طور کلی می توان یک روکش ثانویه به حساب آورد که در قسمت بیرونی مغازه ها و روی بالکن ها و تراس ها و … نصب می شود. سایبان برقی نوعی از سایبان است که به طور کاملا الکترونیکی کار می کند و علاوه بر داشتن امکانات سایبان، زیبایی و راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان می آورد.

این محصول بسته به نوع کاربردش و مکانی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد، انواع متفاوتی دارد. در اینجا به معرفی انواع مختلف سایبان برقی می پردازیم:

انواع سایبان برقی
1-سایبان برقی مورد استفاده در سر درب انواع مغازه ها
2-سایبان برقی مورد استفاده در ویلا و کنار استخر ها
3-سایبان برقی مورد استفاده جهت پارکینگ
4-سایبان برقی مورد استفاده جهت پنجره های محل مسکونی
5-سایبان برقی افقی و عمودی



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

سازه های پیش ساخته
درباره وبلاگ

به وب سایت سازه های پیش ساخته خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: