همان طور که می دانید هوای گرم از هوای سرد سبک تر است. بنابریان تمایل دارد که به سمت بالا یعنی سقف خانه برود. بنابراین اگر شما عایق سقف خود را به درستی انتخاب نکرده باشید میزان زیادی ار انرژی خود را از این طریق از دست می دهید. اما خبر خوب این است که عایق ساندویچ پانل ضریب عبور دهی حرارت در آن بسیار پایین است. بنابراین علاوه بر تمام مزایای دیگری که دارد بهترین کاری که می تواند برای شما انجام دهد این است که حرارت را انتقال ندهد.

 

ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل چیست؟ ساندویچ پانل سردخانه ای شرکت بزرگمهر



یکی دیگر از روش های معمول در ساخت کانکس اینگونه است که بجای استفاده از پانل های آماده ابتدا اسکلت فلزی کانکس ساخته شده و سپس از بیرون ورق های فولادی گالوانیزه شده که معمولا دارای پیش رنگ کوره ای نیز می باشند بر روی کانکس نصب و سپس از داخل عایق بندی بصورت دستی با پلی اورتان یا پشم سنگ و یا با ترکیبی از هر دو عایق بندی انجام و روی آن را با دیوار پوش های طرح قابل شستشو می پوشانند که در اصطلاح بهکانکس ورقی شهرت یافته است. 

 



بارانگیر ها بهترین و زیباترین پوشش برای پنجره و درب های ورودی می باشد که مزیت بزرگ بارانگیر ها در این است که با توجه به ورق پلی کربنات و ورق اکریلیک به کار رفته در آنها نورگیر ساختمان کم نمیشود



سایبان یک روکش ثانویه است که به قسمت خارجی دیواره‌های یک ساختمان متصل می‌شود. سایه‌بانمعمولاً از کرباس تشکیل شده‌است که با فیبر اکریلیک، رشتهٔ پلی‌استر یا پنبه بافته شده‌است و همچنین می‌تواند از لایه ای از وینیل (vinyl) که بر روی الیاف پلی‌استر قرار گرفته‌است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن، فولاد و احتمالاً چوب و مواد شفاف کشیده می‌شود، ساخته شده باشد

سایبان پارکینگ بارانگیر



این نوع کانکس ها کاربرد زیادی در بین انواع کانکس دارا میباشند. از آنجاییکه کانکس سیار متحرک بوده، بر مبنای نیاز می تواند تغییر کاربری یا مکان داده و به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.
کانکس سیار مجهز به چرخ بوده و میتواند به رو یا پشت انواع اتومبیل ، کامیونت و … قابل حمل باشد



گُل‌نَرده یا همان فارسی‌شدهٔ فِرفورژه به معنی تغییر حالت دادن و فر وار نمودن میله گرد یا چند ضلعی آهنی که قسمت نوک فلز به تدریج و با چکش باریک شده و در طی چند مرحله گرم کردن در کوره اهنگری به یک قطعه فر خورده زیبا جهت استفاده در کار های تزیینی تبدیل میشود .فرفورژه بیشتر در ترکیه انجام میشود و فرفورژه از دو قسمت فر + فورژه تشکیل شده که هر کدام معنی مجزای دارد



علیرغم سبکی فوق العاده ساندویچ پانل، ساندویچ پانل ها مقاومت فوق العاده ای را در برابر انواع فشارها و ضربه ها دارند. این ساندویچ پانل ها نیروی وارده را به خوبی جذب کرده و مقاومت بالاتری نسبت به چوب از خود نشان می دهند. این ویژگی ساندویچ پانل ها در ساخت دیواره ها و سقف های کاذب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 



یکی از جالب ترین کاربردهای این کانکس سیار، جهانگردی و سفر هست. شما میتونید به وسیله کانکس سیار در شهرها و کشورها سفر کنید و خیالتون از بابت محل اسکان راحت باشه.

همچنین این کانکس ها قابلیت تبدیل شدن به یک فروشگاه سیار رو دارن. حتی میتونید در کانکس آشپزی کنید یا فست فود آماده کنید و در مکان های مختلف اون رو بفروشید.



یکی از جالب ترین کاربردهای این کانکس سیار، جهانگردی و سفر هست. شما میتونید به وسیله کانکس سیار در شهرها و کشورها سفر کنید و خیالتون از بابت محل اسکان راحت باشه.

همچنین این کانکس ها قابلیت تبدیل شدن به یک فروشگاه سیار رو دارن. حتی میتونید در کانکس آشپزی کنید یا فست فود آماده کنید و در مکان های مختلف اون رو بفروشید.



سازه های پیش ساخته
درباره وبلاگ

به وب سایت سازه های پیش ساخته خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: