امروزه به هر فضای بازی نگاه کنید وجود سایبان ها را خواهید دید.

سایبان ها به منظور آفتابگیری و مقاومت در برابر تابش افتاب و اشعه های مضر آن و همچنین این سایبان ها باعث جلوگیری از رطوبت باران و برف ، گرو خاک اضافی هوا و گرم شدن شدید ناحیه تحت پوشش خود به کار میروند.

باید اشاره کرد که تنوع رنگی سایبان ها باعث شده است که این سایبان ها کاربرد زیبایی شناختی نیز داشته باشد و با مکان و فضای انتخاب شده هماهنگی پیدا کند.



فرفورژه از فلز ساخته شده و عموما” به رنگ سیاه عرضه می شود و به نوعی میتوان گفت که کسب و کار تولید صنایع فرفورژه تلفیقی از هنر و صنعت است که در آن ظرافت و زیبایی هنر با تولید صنعتی تلفیق و محصولی بازار پسند تولید و به بازار عرضه می گردد.

تولید صنایع فرفورژه به صورت سرویس کامل نیز انجام می گیرد که در این صورت این محصولات ش

ست درب نفر رو و ماشین رو،باکس،فنس های رو دیواری،حفاظ پنجره ها،نرده های راه پله و تراس ها و درب ورودی آپارتمان در طرح های مختلف درون کارگاه های جوشکاری تولید می گردد و پس از اتمام مرحله رنگ و پتینه به مشتریان تحویل داده می شود.



شیشه بالکن از پنل هایی شیشه ای که حداقل یک متر طول دارند  در کنار یراق آلات مورد نیاز برای نگه داری پنل هایی شیشه ای و در دو نوع فریم لس و فریم دارد قابل نصب و استفاده می باشند شیشه های مورد استفاده در تراس شیشه ای نیز از دو نوع  شیشه لمینت و شیشه سکوریت می باشد

در نوع تراس شیشه ای  فریم لس از هیچ نوع اتصالی استفاده نمی شود شیشه بالکن فریم لس دید بسیار زیادی نسبت به سایر انواع بالکن شیشه ای دارد



سازه های پیش ساخته
درباره وبلاگ

به وب سایت سازه های پیش ساخته خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: